Přiveďte si nové zákazníky pomocí aplikace Děkovačka

Hledáte způsob, jak přivést nové zákazníky na svůj e-shop? Vyzkoušejte nový marketingový kanál – děkovací stránku. Jak Děkovačka funguje a jakou má úspěšnost? 

Klady a zápory 

Klady

  • Nový marketingový kanál, který na zákazníky nepůsobí vtíravě
  • Bidovací systém dokáže přivádět další zákazníky
  • Registrace a vstup do systému jsou zcela zdarma
  • Platíte pouze za uskutečněné objednávky (nebo za leady, viz ceník)
  • Snadno získáte e-mail na nové zákazníky
  • Jednoduché nasazení do vlastního e-shopu 

Zápory

  • Tlačítko „vyzvedni si dárek“ není možné upravit podle sebe

Děkovačka ví, jak přivést nové zákazníky na váš internetový obchod

Začínáte se svým podnikáním na internetu nebo už máte zaběhnutý e-shop, ale tržby nejsou takové, jak byste si představovali? Potřebujete zvýšit návštěvnost na svém internetovém obchodě, ale potřebujete takovou cílovou skupinu lidí, která u vás skutečně nakoupí? 

Přivést nové zákazníky na svůj e-shop nemusí být zrovna lehký úkol. Jak oslovit ty správné lidi, které u vás doopravdy nakoupí a třeba se i vrátí? Vyzkoušejte novou metodu, jak na to. Stačí se zapojit do Děkovačky. Ta propojuje nekonkurenční internetové obchody mezi sebou a ukazuje nakupujícím i jiné možnosti nákupu na internetu. 

Děkovačka je marketingový kanál, který podporuje růst i těm nejmenším nebo právě začínajícím e-shopům. Bez vysokých nákladů na online marketing. Podívejte se, jak vše funguje a jestli je toto řešení vhodné i na váš e-shop. 

Jak funguje Děkovačka a jaké jsou její největší přednosti

Děkovačka je český nástroj, který můžeme pracovně nazvat i jako „síť obchodů“, které navzájem propojuje. Princip celého systému spočívá v tom, že se zde sdílí zákazníci mezi obchody, které si nejsou konkurenčními. Jak to funguje v praxi? Pokud se zaměřujete na prodej sportovního oblečení, při nákupu u vás mu budou automaticky nabídnuty slevové kódy z jiných nekonkurenčních e-shopů. Například mu bude nabídnut poukaz na adrenalinový zážitek. To stejné se pak děje na všech ostatních zapojených e-shopech v systému Děkovačka. 

Tento projekt využívá emocí a momentálního rozpoložení zákazníka. Kdo právě nakupuje, je ochoten nakupovat dál. Jakmile kupujícímu systém nabídne slevový kupon, je velká pravděpodobnost, že si ho nechá zaslat na svůj e-mail a zanedlouho uplatní. 

Systém jednoduše napojíte na všechny e-shopová řešení pomocí kódu, který najdete v administraci Děkovačky. Velkou výhodou je, že registrace i vstup do systému máte úplně zadarmo. Jediné, co vás bude stát nějakou tu korunu, je provize z reálně využitých slevových kuponů. To je realizováno pomocí affiliate marketingu.

A co když zákazník kupon pro nákup ve vašem obchodě nakonec nevyužije? I nadále těžíte velké výhody. Jakmile si totiž nechá váš slevový kupon poslat na svůj e-mail, získáte jeho elektronickou adresu a tu pak můžete využít pro svůj marketing. Například pro zasílání newsletteru, slevových kuponů, zajímavých akcí či jiných důležitých marketingových vychytávek. 

Jak vám Děkovačka přivede nového zákazníka?

Co hodnotíme velmi kladně, je nevtíravý způsob propagace e-shopů. Děkovačka totiž vůbec nezasahuje do nákupního procesu. Zákazník proto nemá pocit, že se mu něco vnucuje a nepovažuje reklamu za vtíravou. Nabídka dárku se objeví až na stránce po nákupu v jeho vybraném obchodě. Na psychiku zákazníka působí dárek v podobě slevového kuponu jako příjemný bonus na závěr a je mnohem vstřícnější pro uskutečnění nákupu. 

Pomocí nabídky se proklikne na speciální stránku, kde najde slevové kupony pro nekonkurenční e-shopy, mezi kterými budete i vy. To samé platí samozřejmě naopak. Děkovačka garantuje bezkonkurenčnost nabídek. Šance na získání nového zákazníka je proto vysoká. Čím víc budete přivádět zákazníků na stránku s kupony, tím častěji se budou zobrazovat u jiných obchodů. 

Vyzkoušejte systém bidování a získejte o mnoho víc zákazníků

Systém bidování je pro vás, jako obchodníka velmi důležitý. Zajistí totiž, aby se vaše kupony dostaly na první řádek v nabídce. Získáte tak mnohem vyšší šanci na to, že právě vaše kupony zákazník využije. 

Bidování funguje na způsob aukce. Nastavíte si částku, kterou jste ochotni za první pozici zaplatit. Čím vyšší částka je, tím výš v nabídce budete. A zaplatíte pouze tehdy, pokud si zákazník zobrazí stránku s kupony s nabídkou vašeho kuponu. Tedy když uvidí zaplacenou plochu, na které budete vy. Zaplatit si ji můžete plošně pro všechny e-shopy nebo pouze pro vybrané. A když už nebudete mít zájem inzerovat, částku vymažete a pozice se vám přestane účtovat. 



Kam dál?