Search
Close this search box.

Přiveďte si nové zákazníky pomocí aplikace Děkovačka

Dnešní článek bych chtěla věnovat novému marketingovému kanálu Děkovačka. V krátkosti jde o způsob, jak přivést nové zákazníky na svůj e-shop. Dnes vám řeknu, co to Děkovačka je, jak funguje a jakou má úspěšnost.

Jak funguje Děkovačka a jaké jsou její největší přednosti

Na začátek bych asi měla říct, že se jedná o něco, co bude zajímat hlavně e-shopy. Jde totiž o český nástroj, který pomáhá eshopům přinést více zákazníků. 

Princip celého systému spočívá v tom, že se zde sdílí zákazníci mezi obchody, které si nejsou vzájemně konkurenční. Jak to funguje v praxi? Pokud se zaměřujete na prodej sportovního oblečení, při nákupu u vás mu budou automaticky nabídnuty slevové kódy z jiných nekonkurenčních e-shopů. Například mu bude nabídnut poukaz na adrenalinový zážitek. To stejné se pak děje na všech ostatních zapojených e-shopech v systému Děkovačka. 

Tento projekt využívá emocí a momentálního rozpoložení zákazníka. Kdo právě nakupuje, je ochoten nakupovat dál. Jakmile kupujícímu systém nabídne slevový kupon, je velká pravděpodobnost, že si ho nechá zaslat na svůj e-mail a zanedlouho ho uplatní. 

Systém jednoduše napojíte na všechny e-shopová řešení pomocí kódu, který najdete v administraci Děkovačky. Velkou výhodou je, že registrace i vstup do systému je úplně zadarmo. Jediné, co vás bude stát nějakou tu korunu, je provize z reálně využitých slevových kuponů. To je realizováno pomocí affiliate marketingu.

A co když zákazník kupon pro nákup ve vašem obchodě nakonec nevyužije? I nadále těžíte velké výhody. Jakmile si totiž nechá váš slevový kupon poslat na svůj e-mail, získáte jeho elektronickou adresu a tu pak můžete využít pro svůj marketing. Například pro zasílání newsletteru, slevových kuponů, zajímavých akcí či jiných důležitých marketingových vychytávek. 

Výhody Děkovačky

  • Nový marketingový kanál, který na zákazníky nepůsobí vtíravě
  • Bidovací systém dokáže přivádět další zákazníky
  • Registrace a vstup do systému jsou zcela zdarma
  • Platíte pouze za uskutečněné objednávky (nebo za leady, viz ceník)
  • Snadno získáte e-mail na nové zákazníky
  • Jednoduché nasazení do vlastního e-shopu 

Nevýhody

  • Tlačítko „vyzvedni si dárek“ není možné upravit podle sebe
  • Upřímně mě moc nevýhod opravdu nenapadá, protože zde za nic neplatíte a jediné co, tak vám to maximálně může přinést prodej.

Děkovačka ví, jak přivést nové zákazníky pro vás eshop

Pokud třeba začínáte se svým podnikáním na internetu nebo už máte zaběhnutý e-shop, ale tržby nejsou takové, jak byste si představovali, nebo jen potřebujete zvýšit návštěvnost svému internetovému obchodu a potřebujete takovou cílovou skupinu lidí, která u vás skutečně nakoupí, pak se pro vás právě Děkovačka může hodit.

Přivést nové zákazníky na svůj e-shop totiž kolikrát nemusí být zrovna lehký úkol. Jak oslovit ty správné lidi, kteří u vás doopravdy nakoupí a třeba se i vrátí je kolikrát těžší, než by se mohlo zdát. Proto se můžete do Děkovačky zkusit zapojit. Ona totiž propojuje nekonkurenční internetové obchody mezi sebou a ukazuje nakupujícím i jiné možnosti nákupu na internetu. 

Děkovačka je tak vlastně marketingový kanál, který podporuje růst i těm nejmenším nebo právě začínajícím e-shopům. A hlavně bez vysokých nákladů na online marketing.

Jak Děkovačka privádí nové zákazníky?

Co hodnotím velmi kladně, je nevtíravý způsob propagace e-shopů. Děkovačka totiž vůbec nezasahuje do nákupního procesu. Zákazník proto nemá pocit, že se mu někdo něco vnucuje a nepovažuje reklamu za vtíravou. Nabídka dárku se objeví až na stránce po nákupu v jeho vybraném obchodě. Na psychiku zákazníka působí dárek v podobě slevového kuponu jako příjemný bonus na závěr a je mnohem vstřícnější pro uskutečnění nákupu. 

Pomocí nabídky se proklikne na speciální stránku, kde najde slevové kupony pro nekonkurenční e-shopy, mezi kterými budete i vy. To samé platí samozřejmě naopak. Děkovačka garantuje bezkonkurenčnost nabídek. Šance na získání nového zákazníka je proto vysoká. Čím víc budete přivádět zákazníků na stránku s kupony, tím častěji se budou zobrazovat i ty vaše u jiných obchodů. 

Na závěr

Děkovačka je jednoduše služba, která eshopům pomáhá přinést nové zákazníky. Dělá to moc hezky, nevtíravě, ale účinně. Proto bych ji doporučila všem eshopům, kteří chtějí vyzkoušet nový marketingový kanálm nebo hledají nové způsoby, jak získat zákazníky. Líbí se mi, že za vyzkoušení děkovačky nic nedáte, neplatíte nic až do momentu, kdy vám děkovačka skutečně přivede prodej (a tehdy platíte pouze provizi z toho daného nákupu). Proto je to podle mě takzvaně „win win“ pro obě strany.

Autorka článku:

Hana Terberová

„Jsem Hana a v oblasti technologií se pohybuju už roky. Jsem bývalý grafik, zbožňuju digitální svět, IT, zajímám se o nejnovější trendy a nejvíc miluju design. Grafikou se sice už neživím, ale pořád pro mě má obrovský význam a hlavně stále sem tam designuju – je to pro mě taková aktivní prokrastinace. Vzhledem k tomu, že se neustále zajímám o novinky z technologickýho světa, tak si můžete být jistí kvalitou obsahu.”

Zajímá vás více o webu? Podívejte se.

Kam dál?